تبلیغات

Tuesday 16 September 2008

عکسهای سکسی س ک س ،خفن و زیبا ازویتالی بازیگر سریال افسران پلیس

مانولا آركوي در 8 ژانويه سال1977 در شهر لاتينا در كشور ايتاليا متولد شد.

او در خانواده‌اي بسيار صميمي و مهربان بزرگ شد. وقتي در سن نوجواني تصميم گرفت به عنوان يك هنرپيشه به عرصه سينما و تلويزيون قدم بگذارد، خانواده او نه تنها با حرفه او مخالفت نكردند بلكه همواره در تلاش بودند در رسيدن به اهدافي كه فرزندشان در نظر دارد، او را حمايت كنند.

با توجه به حمايت‌هاي معنوي از سوي خانواده، او انگيزه بيشتري را براي رسيدن به خواسته‌ها و آرزوهايش بدست آورد. مانولا به محض اينكه تصميم گرفت فعاليت در عرصه هنر را آغاز كند، پيشنهادهاي بسياري از جانب آگهي دهندگان محصولات و كالاهاي مختلف دريافت كرد كه از او خواسته بودند در تبليغات شركت‌هاي مختلف حضور داشته باشد.

اگر چه پذيرش اين درخواست‌ها درآمد مالي خوبي براي او بود، اما آرزوي بازيگري قوي‌تر از ثروت بود. در سال 1995 با ايفاي نقش در چند برنامه تبليغاتي توانست مسير ورود به صنعت فيلمسازي ايتاليا را براي خود هموار سازد.

او با بازي در سياهچاله‌ها و فارغ‌التحصيلان، فعاليت هنري خود را آغاز كرد. اگر چه نقش‌هايي كه در اين فيلم مانولا در آنها به ايفاي نقش پرداخت خيلي مهم نبودند، اما زمينه مناسبي را براي او فراهم نمود تا بتواند با جديت بيشتري فعاليت هنري خود را از سر گيرد . هر چه تجربه اين هنرپيشه جوان بيشتر مي‌شد توانايي او براي ايفاي نقش در مقابل دوربين نيز افزايش مي‌يافت. در نتيجه در سال 2002 اين هنرپيشه، توانست در نقش‌هاي مهمي در فيلم‌هاي ايتاليايي حضور پيدا كند.

از آنجايي كه اين هنرپيشه در عرصه هنر بسيار خوش برخورد و خوش اخلاق و با نشاط است، فيلم‌هاي سينمايي و مجموعه‌هاي تلويزيوني‌اي كه در آنها به ايفاي نقش پرداخته است نيز اغلب در گروه فيلم‌هاي كمدي قرار داشته‌اند.

او بسيار سريع‌تر از آنچه تصور مي‌شد به محبوبيت و شهرت رسيد. چهره خونگرم و مهربان اين هنرپيشه ايتاليايي در جذب مخاطبان بي‌تاثير نبوده است.علاوه بر موفقيت‌هاي چشمگير مانولاآركوي در بخش سينما، ايفاي نقش در مجموعه افسران پليس سبب شد او بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

بازي در نقش پائولا ويتالي در مجموعه تلويزيوني افسران پليس در سال2002، موفقيت بزرگي در كارنامه هنري مانولا به شمار مي‌آيد و يكي از دلايل موفقيت سريال افسران پليس نيز حضور اين هنرپيشه در اين مجموعه است.

پس از پخش اين مجموعه تلويزيوني موفق و محبوب، مانولا به عنوان مجري جشنواره سالانه موسيقي ايتاليا كه نزد مردم اين كشور از محبوبيت ويژه‌اي برخوردار است، برگزيده شد.او نامزد سابق فوتباليست معروف ايتاليا، فرانچسكو توتي بود. اين موضوع سبب شد كه مطالب بسياري از روزنامه‌ها و مجلات به اين امر اختصاص پيدا كند.

با توجه به اينكه داستان زندگي مانولا آركوي مورد توجه بسياري از عناوين خبري كشور ايتاليا قرار گرفت، پيش‌بيني مي‌شد فعاليت‌هاي هنري‌اي كه از اين پس به او پيشنهاد شود، موفقيت‌هاي بزرگي را براي او به همراه داشته باشد.

در سال 2003 در يك فيلم اسپانيايي حادثه‌اي- كمدي به ايفاي نقش پرداخت و پس از آن نيز در سال 2005 در دو مجموعه تلويزيوني كه يكي از آنها فصل‌هاي بعدي مجموعه تلويزيوني افسران پليس بود، ظاهر شد.

استعداد ويژه او در عرصه هنر زمينه مناسبي را فراهم آورد تا او بتواند مسيرهاي رشد و ترقي را به سرعت طي كند. او براي اينكه بتواند پله‌هاي ترقي را طي كند شروع به يادگيري زبان انگليسي كرد.

او در حال حاضر در تلاش است هر چه سريع‌تر زبان انگليسي را فرا گيرد و به آن مسلط شود. مانولا آرزو دارد روزي بتواند به عنوان هنرپيشه معروفي در ايالات متحده آمريكا مورد توجه قرار گيرد و در بسياري از فيلم‌هاي آمريكايي به ايفاي نقش بپردازد.




عکسای خفن

عکسای خفن از ویتالی

عکسهای ویتالی:توسط وبلاگ:www.mp4.coo.ir

اینم عکسای جونیاش





























ویتالی 1

ویتالی 2

ویتالی 3

ویتالی 4

ویتالی 5

ویتالی 6

ویتالی 7

ویتالی 8

ویتالی 9

ویتالی 10

ویتالی 11

ویتالی 12

No comments: